.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ابطحی: خاتمی انصراف نمی دهد

محمدعلی ابطحی در واکنش به اعلام نامزدی موسوی نوشت: از چند هفته پیش مسئله کاندیداتوری آقای میر حسین موسوی توسط علاقمندان ایشان مورد تاکید و بیش از همه از سوی رسانه های محافظه کار به دلیل اینکه علاقمند به دامن زدن تفرقه در جبهه اصلاحات هستند مورد توجه قرار گرفت. امروز هم بیانیه رسمی اعلام کاندیداتوری ایشان منتشر شد. به آقای موسوی برای حضورشان در این صحنه سیاسی تبریک می گویم.

به گزارش شمال نیوز به نقل از بازتاب آنلاین ، ابطحی ادامه داد : هم زمان کسانی هم تلاش کردند که اعلام کنند آمدن آقای موسوی به معنای انصراف آقای خاتمی از کاندیداتوری است. طبعا کاندیداتوری حق همه کسانی است که گمان می کنند می توانند در مقام ریاست جمهوری قرار بگیرند. آقای مهندس موسوی با خدمات بی نظیری که در دوران دفاع مقدس داشتند در راس این صاحبان حق کاندیداتوری بودند. به همین دلیل در دوره های قبلی و به خصوص در انتخابات نهم که احساس خطر برای ایران در ذهن اصلاح طلبان جدی بود، از سوی همه جبهه اصلاح طلبی از آقای موسوی برای کاندیداتوری ریاست جمهوری دعوت شد و البته مورد پذیرش ایشان قرار نگرفت. کسی نمی تواند این حق آقای موسوی را از ایشان سلب کند.

این ابهام و گلایه که ایشان با اینکه گفته بودند با آقای خاتمی رقابت نمی کنند و اکنون که بعد از مذاکرات صورت گرفته با ایشان، آقای خاتمی که یقینا شناخته شده تر هستند و امکان رای آوری بیشتری دارند و سفر تاریخی به شیراز و یاسوج و بوشهر هم در عمل این واقعیت را نشان داد، چرا کاندیدا شدند، مساله ای است که لابد ایشان دلایلی دارند که توضیح می دهند در این چند هفته چه اتفاق جدبدی افتاده که با حضور آقای خاتمی تصمیم گرفته اند کاندیدا شوند.در هر حال حضور آقای موسوی مثل حضور قبلی آقای کروبی می تواند باعث طرح صداهای گوناگون ذر جامعه باشد.

آشتا شدن بشتر مردم با نظرات آقای موسوی هم که بیست سالی است سکوت کرده اند، یک ضرورت است. اما اینکه بعضی ها شایع کرده اند که با آمدن ایشان احتمال انصراف آقای خاتمی قوت گرفته است، از اتفاقات غیر اخلاقی است که ساحت آقای موسوی که به اخلاق مداری شهره بوده است و در بیانیه خود به رعایت اخلاق توصیه کرده اند از این رفتارها بری است و دوستانشان هم باید به این توصیه عمل کنند.

به عقیده من بعد از آن توافق ها و اعلام رسمی آقای خاتمی مبنی بر حضور در انتخابات، انصراف اقای خاتمی بی معنا تر از همیشه خواهد بود.و تنها راه را برای ادامه کار آقای احمدی نژاد در پست ریاست جمهوری دوره آینده را هموار می کند. آقایان خاتمی، کروبی و موسوی می توانند نقطه نظرات خود را با مردم در میان بگذارند و اگر قصد، پیروزی در انتخابات است ونجات کشور از شرایط فعلی مقصود است، وقتی با هر مکانیزمی معلوم شد که کدامیک امکان این تغییر را دارند، به نفع دبگری انصراف دهند. این توقع تاریخی ملت از رهبران اصلاح طلب است تا معلوم شود که کارگردان این صحنه سیاسی در خارج ازحوزه اصلاح طلبی قرار ندارد. این حرفی است که دوستان مختلف آقای خاتمی به ایشان گفته اند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.687 seconds.